ویندوز ۱۱ آخرین نسخه ویندوز تاریخ انتشار دانلود Microsoft Windows 11

۲۶۸ بازديد
ویندوز ۱۱ آخرین نسخه ویندوز تاریخ انتشار دانلود Microsoft Windows 11
ویندوز 11 آخرین نسخه ویندوز تاریخ انتشار دانلود Microsoft Windows 11
ویندوز ۱۱ آخرین نسخه ویندوز تاریخ انتشار دانلود فیلم هایی از محیط Microsoft Windows 11 را در این مطلب خواهید دید.
 تذکر بنا به تجربه عصراطلاعات از نسخه های بتای ویندوز که در ۶ ماهه اول انتشارشان در بازار پیدا میشود بهتر است استفاده نکنید و ویندوز ۱۱ هم هنوز منتشر نگردیده که بخواد نسخه های بتای آن رد شود و نسخه قابل قبولی در دسترس ما باشد..
بیل گیتس مایکروسافت ویندوز 10 11
قبل از اینکه بخواهیم شما را با ویندوز ۱۱ و تاریخ انتشار آن آشنا کنیم لازم است تاریخچه ای از فعالیت های حدود ۳۰ ساله مایکروسافت بگوییم و آن را با هم مرور کنیم همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید تاریخچه فعالیت مایکروسافت برمیگرد به حدود ۳۷ سال پیش، با اولین نسخه داس در سال ۱۹۸۱ مایکروسافت به عرصه کامپیوتر ها جان بخشید و این روند پیشرفت رو با عقد قرارداد با ادارات و بانک ها به خوبی طی کرد و روز به روز پیشرفت بیشتری کرد تا اینکه در سال ۱۹۸۵ ویندوز ۱ را انتشار داد که طبیعتا ما ندیدم بعد در ادامه کار خود نیز به صورت زیر روند توسعه این سیستم مدیرتی یا همان سیستم عامل را ادامه داد تا اینکه به اینجا رسید که قصد انتشار ویندوز ۱۱ را در سال ۲۰۲۰ دارد..
پس از موفقیت ویندوز 10، مایکروسافت رویه خود را در ارائه نسخه های جدید ویندوز به طور کلی تغییر داده است و آنطور که از منابع نزدیک به مدیران این شرکت شنیده می شود، نسخه ای از سیستم عامل ویندوز با نام تجاری ویندوز 11 یا 12 یا هر چیز دیگری، ارائه نخواهد شد!

اما در خصوص بروز رسانی و ارائه امکانات جدید، مایکروسافت به جای اینکه توان خود را برای ارائه یک نسخه جدید صرف کند، ویندوز 10 را بروز رسانی خواهد نمود. این بدان معنا است که کاربران ویندوز، دیگر نباید منتظر نسخه جدیدی از ویندوز باشند و از این پس برای دریافت ویژگی های جدید، باید منتظر ارائه بروز رسانی برای ویندوز 10 خود باشند.

مایکروسافت در رویکرد جدید خود، تمامی تغییرات مد نظر خود را در قالب بروز رسانی های مختلف برای ویندوز 10، اعمال خواهد کرد و از این پس نسخه های جدیدی با عنوان ویندوز 11 یا موارد مشابه نخواهیم داشت. در این رویکرد، تغییرات جدید در قالب بروز رسانی های مداوم ویندوز 10 در سیستم عامل اعمال می شود که به صورت خودکار دانلود می شوند.

هر سه سال یک بار نیز یک بروز رسانی کلی ارائه خواهد شد که کاربران با نصب آن می توانند از آخرین دستاوردهای مایکروسافت بهره مند شوند. این بروز رسانی کلی به صورت یکپارچه در همه پلتفرم های ویندوز ارائه می شود و کاربران نسخه های مختلف دسکتاپ، موبایل، اسمارت واچ و سایر موارد، آن را دریافت خواهند کرد.

علت مشکل صفحه سیاه چیست؟

دلیل مشکل صفحه سیاه می تواند هر چیزی باشد! ویندوز یا درایور خراب یا مشکلات سخت افزاری، تشخیص دلیل سیاه شدن صفحه همیشه آسان نیست. در این مقاله، علل مختلف را بررسی کرده و شما را با نحوه برطرف کردن مشکل آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه مطالعه می کنید:

  • علت مشکل صفحه سیاه چیست؟
  • راه حل های مشکل صفحه سیاه – قبل از ورود به سیستم!
  • راه حل های مشکل صفحه سیاه – پس از ورود به سیستم!
  • حل مشکل با نرم افزار بهینه سازی ویندوز AVG TuneUp
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.