تخت گیمینگ شرکت Bauhutte روشی جدید برای تجربه‌ بازی‌های ویدیویی ارائه می‌دهد

۴,۵۷۳ بازديد
تخت گیمینگ شرکت Bauhutte روشی جدید برای تجربه‌ بازی‌های ویدیویی ارائه می‌دهد
تخت گیمینگ شرکت ژاپنی Bauhutte، تمام نیاز‌های گیمرها را برای بیرون نیامدن از تخت برآورده می‌کند.هر گیمری مکان خاصی را برای تجربه‌ی بازی‌های مورد علاقه‌ی خود در نظر گرفته است. برخی از افراد در اتاق خود و روی میز تحریر به بازی کردن می‌پردازند و برخی دیگر ترجیح می‌دهند تا در اتاق نشیمن خانه روی مبلی راحت لم بدهند و در تلویزیونی بزرگ به تماشای غرش ماشین خود در مسابقه‌ای هیجان انگیز بنشینند. با‌این‌حال طبق آخرین اخبار بازی، شرکت ژاپنی Bauhutte راه حلی جدیدی را برای آن دسته از گیمر‌هایی که تمایلی ندارند تا از تخت‌خواب خود بیرون بی‌آیند، در نظر گرفته است. این شرکت با طراحی یک تخت گیمینگ مخصوص، در نظر دارد تا تمامی نیاز‌های یک گیمر را برآورده کند تا او مجبور نشود برای تجربه‌ی بازی خود و خوردن تنقلات مختلف در طول روز زحمت زیادی بکشد. 

در وبسایت رسمی شرکت Bauhutte در مورد این تحت نوشته شده است: 

من هر روز از خواب بلند می‌شوم و از تختم به سمت میز خود حرکت می‌کنم. چرا این کار اینقدر پیچیده است؟ میز گیمینگ این مشکل را حل کرده است. به محض این‌که خواب بیدار می‌شوید، می‌توانید به تماشای انیمیشن یا به انجام بازی ویدیویی مورد علاقه خود بپردازید و پس از آن به راحتی دوباره به خواب بروید. 

با اینکه این سبک از زندگی قدری ناسالم به‌نظر می‌رسد، اما در هر صورت این پیشنهادی است که شرکت Bauhutte برای آن دسته از گیمر‌هایی که حرکت از تخت به سمت میز را کاری مشکل و پیچیده می‌دانند،‌ ارائه کرده است. این تخت گیمینگ در واقع تنها یک تخت نیست و وسایل متفاوتی را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد. یکی از این متعلقات میز کوچک در قسمت پایین تخت است که جای کافی برای قرارگیری دو مانیتور، دو اسپیکر و چند لیوان روی آن وجود دارد. البته محل آویزان کردن هدفون‌ رو گوشی در قسمت زیرین میز پایین تخت چندان با سیاست‌های شرکت سازنده منطبق نیست؛ چرا که گیمر باید برای برداشتن هدفون مقدار زیادی خم شود که این مورد برای گیمر‌هایی که ترجیح می‌دهند در تخت گیمینگ خود بازی کنند، خوشایند نخواهد بود. 

تخت گیمینگ

خوشبختانه برای رفع این مشکل میز چهار پایه چرخداری نیز در کنار تخت تعبیه شده است که جای مخصوص برای انواع نوشیدنی و تنقلات لازم را دارد. همچنین آن قدری فضا روی میز وجود دارد که بتوان هدفون و دسته‌ی بازی را روی آن قرار داد تا در صورت لزوم نیازی به خم شدن اضافی نباشد. همچنین در توضیحات شرکت Bauhutte راجع به این تخت آمده است که بالشتی مخصوص گیمر‌ها برای آن تعبیه شده است. بنابراین به گفته‌ی سازندگان با یک بالشت معمولی طرف نخواهیم بود. 

تخت گیمینگ

در کنار این موارد یک نگه‌دارنده‌ی گوشی نیز در این تخت گنجانده شده است تا در صورت لزوم بتوان دراز کشید و همزمان در گوشی به تماشای ویدیو پرداخت. همچنین آلارمی نیز برای این تخت تعبیه شده است تا در صورت لزوم گیمر‌ها از رویداد‌های مختلف جا نمانند و بتوانند به موقع از خواب بیدار شوند. اگر بخواهیم قدری بیشتر جدی راجع به این تخت صحبت کنیم، تخت گیمینگ بسیار مناسب افرادی است که توانایی حرکت ندارند و می‌خواهند بیشترین امکانات را در تخت خواب خود داشته باشند. بنابراین این تخت صرفا برای افراد راحت‌طلب طراحی نشده است و استفاده‌های مفیدی برای افراد نیازمند دارد. 

چادر گیمینگ

با‌این‌حال، اگر شما هنوز آمادگی مواجهه با یک تخت گیمینگ را ندارید، شرکت Bauhutte پیشنهاد دیگری نیز برای شما دارد و آن هم چادر گیمینگ است. این چادر را می‌توانید دور میز مخصوص گیم خود بکشید تا تمام مزاحمت‌هایی را که ممکن است در طول روز احساس کنید، از شما دور بشوند. به گفته‌ی سازندگان این چادر باعث می‌شود که محیطی امن برای شما پدید آید که در آن بتوانید تنها روی صفحه نمایش تمرکز کنید و تمامی مسائل دیگر را به فراموشی بسپارید. 

تئاتر گیمینگ

حتی اگر چادر گیمینگ را نیز برای خود مناسب نیافتید، می‌توانید از «تئاتر گیمینگ» استفاده بکنید. با استفاده از این محصول می‌توانید از طریق یک پروژکتور بازی‌های خود را روی دیوار یا پرده‌ی مخصوص به نمایش درآورید؛ در حالی که خود روی سطحی نرم شبیه به تشک دراز کشیده‌اید. 

تمامی موارد گفته شده تنها بخش کوچکی از محصولات خلاقانه‌ای است که شرکت Bauhutte برای اقشار مختلف گیمرها تدارک دیده‌ است. به‌نظر می‌رسد که بتوان هر کدام از محصولات گفته شده را همراه با هر لوازم جانبی‌ای که تمایل دارید، سفارش دهید و در این مورد محدودیت زیادی نخواهید داشت. در هر صورت محصولات جدید معرفی شده توسط این شرکت بسیار جالب و در عین حال عجیب و غریب به‌نظر می‌رسند و برخی اوقات ممکن است که ما را در مورد سبک زندگی خود به فکر فرو ببرند. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.