بازی انتقام‎ جویان مارول سال ۲۰۲۰ عرضه می‎شود

۴,۶۵۴ بازديد
بازی انتقام‎جویان مارول سال 2020 عرضه می‎شود
پس از موفقیت عظیم سری فیلم‎های انتقام‎جویان حالا باید انتظار بازی این شخصیت‎های فوق قهرمان را داشته باشیم. در طول نمایشگاه E3 که بزرگترین کنفرانس بازی‎های ویدئویی جهان است، استودیو بازی‎سازی Square Enix در طول کنفرانس مطبوعاتی خود خبری از ساخت یک بازی جدید داد.

دو سال قبل زمزمه‎های بسیار خفیفی در مورد پروژه انتقام‎جویان Square Enix شنیده شد به جز درز یک خبر کوچک به بیرون، البته باید بگوییم طرفداران دنیای مارول به این نوع مخفی‎کاری عادت دارند.

در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت در E3، طرفداران توانستند برای اولین مرتبه بازی انتقام‎جویان مارول را ببینند.
در تریلری که پخش شد شخصیت‎های مرد آهنی، ثور، کاپیتان آمریکا، بیوه سیاه و هالک حضور داشتند ولی بین آن‎ها و شخصیت‎های مشابه در دنیای سینمایی مارول تفاوت‎هایی بود. آن‎ها تا حدی شبیه به شخصیت اصلی خودشان بودند و در تریلر بیشتر شاهد جلوه‎های سینمایی بودیم تا گیم‎پلی.
Square Enix به حضار نمایشگاه اعلام کرد امکان انجام این بازی در غرفه آن‎ها وجود دارد.
بازی جدید انتقام‎جویان توسط تیم توسعه بازی مهاجم مقبره یعنی Crystal Dynamics در همکاری با استودیو Eidos Montreal طراحی می‎شود.بیل روزمان، معاون رئیس و مدیر نوآوری Marvel Games در کنفرانس مطبوعاتی مذکور حضور داشت و اعلام کرد که این بازی «برداشت» استودیو Crystal Dynamics از این فوق قهرمانان خواهد بود و آن‎ها «برای این بازی متفاوت» هستند تا این که همان شخصیت‎های جهان سینمایی مارولی باشند که آن‎ها را می‎شناسیم و دوست داریم.

تیم صداپیشگی این بازی واقعا قابل توجه است و از افرادی مانند تروی بیکر برای صداپیشگی بروس بنر (شخصیت هالک)، جف شین (کاپیتان آمریکا)، تراویس ویلینگام (ثور)، لورا بیلی (بیوه سیاه) و نولان نورث (تونی استارک) تشکیل شده است.

داستان این بازی قوی‎ترین قهرمانان زمین را به یک فضای داستانی کاملا جدید می‎برد که در آن تیم انتقام‎جویان از یکدیگر جدا شده‎اند و همانطور که حدس می‎زنید باید مجددا برای نجات زمین با یکدیگر متحد شوند.

از جمله جزئیات بیشتر این بازی می‎توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان انجام بازی به صورت تک و چند نفره
  • خبری از جعبه‎های گنج و پاداش برای برنده شدن نیست.
  • هر فوق قهرمان جدید و هر منطقه جدید بدون هزینه بیشتر به‎‎روزرسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است بازی انتقام‎جویان ۲۵ خرداد سال بعد عرضه خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.